středa 15. srpna 2012

Háčkované kabelky

I když jsem se tu nějakou chvíli neukázala rozhodně jsem nezahálela.
Například tuhle spoustu háčkovaných věciček jsem musela stihnout za 1 týden. Bylo to pro jednu kamarádku, která byla pozvaná na oslavu prvních narozenin dvojčátek holčiček a jelikož mají ještě jednu starší sestřičku bylo potřeba vymyslet něco i pro ni. Nakonec jsme se s kamarádkou rozhodly, že uháčkuji 3 kabelky a 2 květy na čelenky a takhle to dopadlo. . .






Podle kamarádky měly věci úspěch, co víc si přát?
Pokud by někoho zajímali návody tak návod na kabelky pro dvojčátka je od Vendulky Maderské a je k zakoupení např. zde a návod na sovičkovou kabelku je z mimibazaru zde.
Návod na květ byl z internetu, ale přizpůsobila jsem si ho, pro případného zájemce návod dodatečně vytvořím a publikuji.

Moc děkuji svým oblíbeným děvčatům za krásné komentáře v mém minulém dovolenkovém příspěvku. :o)

4 komentáře:

  1. Simi, no tak to je bomba, tohle všechno za týden. Já teď háčkuju tři kabelky - už asi 14 dní a až to dodělám, nechci chvíli kabelky ani vidět. Ještě že nemáme v rodině už žádnou holčičku. Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Simčo no to je krása ty kabelky jsou fakt skvělé a ta sovičková ta mě tedy fakt navnadila :o)Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady se sešly skvělé háčkařky!!!!!Je to paráda to takhle umět!Sovička je moc pěkná ...Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda hačkuji a ty tu máš spoustu skvělích nápadů a inspirací.Zrovna nedáno jsem si uhačkovala toho zajíčka. :)

    OdpovědětVymazat