neděle 12. srpna 2012

Reportáž z dovolené

Po menší pauze jsem zpět s krátkou reportáží z dovolené v Chorvatsku.
Takže co napsat?
... že dovolená byla skvělá?
... že strašně rychle utekla?
... že tam bylo krásně?
... že bych klidně jela hned zase?
To není ani třeba psát, myslím si, že to znají všichni po návratu z dovolené.

Konkrétně jsme byli v Duće u Omiše. Omiš je malé městečko a přístav ve střední Dalmácii nacházející se mezi Splitem a Makarskou na ústí řeky Cetiny, jejíž břehy modelují strmé majestátní stěny hřebenů Mosoru a Omišských Dinár a vytvářejí tak divoký kaňon podél toku řeky a úchvatné romanticky divoké panorama Omiše.
Blízko Omiše, kde se řeka Cetina vlévá do moře, se nachází letovisko Duče. Táhne se pod nádherným pohořím Biokova v délce cca 3 km a vytváří jedinečnou a neopakovatelnou kulisu pobřeží.

Omiš



Všudy přítomná Bugenvilea


Omišská okna


Omišské dveře

Split


Fotografií mám spoustu takže určitě ještě někdy bude nějaká dovolenková reportáž.

7 komentářů:

  1. Jo jo, Chorvatsko... to už je let, co jsem tam byla... ještě za svobodna, to už je víc jak 13 let... a taky v Dalmácii, kousek od Makarské... moc krásné fotky, díky za malou vzpomínku! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Simonko, na tvých fotkách jsou zčásti i moje milovaná, dobře známá místa. Jsem ráda, že jste měli krásnou dovolenou, vítej doma!
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Simčo vítej zpět doma.Dovolená musela být úžasná--podle foteček tam muselo být přenádherně. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Simi, už jsi mi tu scházela. Vítej zpět z dovolené - krásné fotky. Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Simonko ,jsi určitě odpočatá,dovča se Ti vydařila jak je vidět z fotek!Také jsem tam byla ,stojí to za to !Letos teprve pojedu ,moc se těším Daja.

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata, jste zlaté, moc Vám děkuji za krásné komentáře. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Simonko, nádherné fotky a dovolená tudíž musela být super!Krásné léto, pa Maru

    OdpovědětVymazat