čtvrtek 7. února 2013

Vánoční šití

Nový rok je v plném proudu a já ještě nepublikovala žádný příspěvek.
Omlouvá mě jen to, že kreativně tvořím a vše vám postupně ukáži.
Dnes se ještě vrátím k vánocům a ukáži vám jak dopadla má šicí mánie,
která mě mimochodem ještě neopustila a stále šiji, ale teď už velikonočně,
ale o tom až zase příště. . .




6 komentářů:

  1. Ahojky, Simčo, já už si říkala, co se s Tebou děje, kampa ses nám ztratila :o) o to potěšující je vidět a číst, že je všechno OK a že navíc nádherně tvoříš! Tvoje vánoční šití je totiž úžasné!! Už se těším na to velikonoční :o) papa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji, vždy mě potěší pochvala od ještě větší šikulky.

      Vymazat
  2. Je milé se takhle vrátit! Krásné ozdoby!
    Hezký večer, Simonko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Simonko krásně jsi si vánočně doma zdobila-- a konečně jsi zase zpět už jsem si říkala kam jsi se nám zatoulala.:o)Měj se krásně a těším se na další tvůj příspěvek :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Simonko já mám oči pro koníčka to je veledílo,je nádherný a ostatní také! Daja

    OdpovědětVymazat