čtvrtek 22. března 2012

Háčkovaná dečka

Poslední dobou si všímám, že se hodně háčkují dečky a tak jsem se rozhodla taky jednu zkusit.
Pro začátek jsem zkusila jednu jednoduchou dečku z návodů na Mimibazaru http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=9396&user=84106 a jelikož se mi můj vlastní výtvor líbí určitě budu v háčkování deček pokračovat i přes nevelké nadšení mého muže. ;-)



12 komentářů:

  1. Dečka se povedla je moc hezká :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Simonko, dečka se Ti moc povedla, návod na mmb jsem viděla a také mě zaujala, je opravdu krásná... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Simonko, je moc hezká! Poslední dobou se mi líbí právě takové, jednoduché, nepřezdobené!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem na tom momentálně stejně jako ty, taky se mi líbí takové ty nepřeplácané dečky. Děkuji za pochvalu a za návštěvu. Simona

      Vymazat
  4. Ahoj Simonka, háčkovaná dečka je naozaj vydarená a pekná. Ten návod si musím pozrieť aj ja, ale pokiaľ sa poznám, tak do dopadne katastrofálne. Ďakujem za návštevu u mňa a pekný komentárik.
    Krásny deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, děkuji za pochvalu. Na tu katastrofu to rozhodně nevidím, určitě mi úžasem spadne brada až svou hotovou dečku publikuješ na blogu. Taky děkuji za návštěvu a pěkný komentář a doufám, že se zase ukážeš. :o)

      Vymazat
  5. Je krásnáá. Copak se nelíbí manželovi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, manželovi se dečka líbí nebo to aspoň tvrdí, ale on má spíš obavy, aby těch deček nebylo příliš, stačí prý jedna. :-)

      Vymazat