středa 14. března 2012

Velikonoční háčkování pokračuje ...

...už ať jsou Velikonoce za mnou nebo se „uvajíčkuji“, „ukuřátkuji“ a teď nově i „ukrálíčkuji“. :-)


Konečně se mi podařilo zlomit alespoň jeden návod na králíčka.


Sice je malinký, ale jako závěsná dekorace na větvičky nebo na jarní věneček bude stačit.


Kdo by měl zájem tady je návod:
Háčkovala jsem přízí Limone, háčkem č.3,5

Vysvětlivky:
ŘO - řetízkové oko
DS - dlouhý sloupek
PO - pevné oko
KS – krátký sloupek

1.řada = tělo
začneme stahovacím kroužkem do kterého uháčkujeme 2ŘO a 12DS celkem tedy 13DS, ukončíme PO
2.řada = hlava
uděláme 2ŘO a hned vedle uháčkujeme 3DS do jednoho očka a ukončíme PO
3. řada = uši
uháčkujeme 7ŘO a PO připevníme zpět k hlavě, znovu uháčkujeme 7ŘO a opět PO připevníme zpět tam kde jsme začali.
Ocásek můžete nahradit přilepením chomáčku vaty. Já využila přízi co mi zůstala po stahovacím kroužku, navlékla jsem ji na jehlu zapošila směrem k zadečku králíčka a protáhla jsem očko. Jehlu jsem vyměnila za háček a uháčkovala jsem 2ŘO, do prvního ŘO jsem udělala KS a PO ocásek připojila ke králíčkovi a ocásek byl hotov.
Oko jsem vyšila černou přízí.

Tak malý králík a tak dlouhý návod ... nevím jak bych vám popsala návod třeba na svetr ... asi by to bylo nejmíň na 3 stránky. :-D
A aby toho nebylo málo přidám i fotografii s popisem, kdyby jste z návodu něčemu nerozuměly třeba vám fotografie napoví.

Je to můj první návod takhle psaný tak mi odpusťte chyby, ale rozhodně mě na ně upozorněte ať se jich příště vyvaruji. Přeji příjemné tvoření.

6 komentářů:

  1. jeeee ake chutne zajaciky :) moooc krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Simonko, zajíčči jsou super, děkuji za návod, určitě vyzkouším.. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Simonko, zajdové jsou kouzelní. Určitě je vyzkouším. Krásné odpoledne a ráda se opět vrátím. Máš to tu hezké ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Simonko děkuji za návod-určitě se do toho pustím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, všem vám moc děkuji za tu chválu. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, ty jsi úúžasnáááá. Já chci ČAS, háček a vlnu už mám.

    OdpovědětVymazat